Veel gestelde vragen kerstpakketten
Veel gestelde vragen over onze kerstpakketten
We krijgen regelmatig vragen over kerstpakketten. Wij verkopen helaas geen complete kerstpakketten meer. Maar niet getreurd, wij kunnen u nog steeds helpen met leuke onderdelen voor in uw kerstpakket! Denk hierbij aan vuurkorven, vuurschalen, glühwein, vuurpotjes, marshmallows, en ga zo maar door. Heeft u een vraag? Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Is dit niet het geval, neemt u dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder met uw vraag!
1. Wat is de minimale afname?
Er is geen minimale afname van producten. Bij grotere aantallen kunnen wij natuurlijk wel kijken of we een mooi aanbod kunnen doen.
De vraag naar grote aantallen is gedurende deze periode echter zeer groot, dus bestelt u wel tijdig.
2. Kan ik een offerte aanvragen?
Ja, dat kan. U kunt ons bellen of u kunt via ons contactformulier een offerte aanvragen. Indien u op basis van de ontvangen offerte wilt bestellen, dan kunt u de offerte voor akkoord per mail beantwoorden. Daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging/factuur per mail. Uiteraard kunt u ook direct in onze webshop uw bestelling plaatsen.
Een offerte kunt u eenvoudig opvragen per mail (info@vuurkorfwinkel.nl) en natuurlijk per telefoon (013- 545 19 66).
3. Kunnen de pakketten aan huisadressen geleverd worden?
Ja, dat is eventueel mogelijk, maar neemt u in dat geval eerst contact met ons op. Wij leveren normaliter alle artikelen tijdig en keurig verpakt af op één door de koper opgegeven bezorgadres. Afhankelijk van de bestelde aantallen kunnen de artikelen op een pallet verpakt zijn.
4. Hoeveel bedraagt het transport?
Bezorgen doen we graag en vaak gratis. De eventuele kosten zijn onder meer afhankelijk van het product en in welk land we mogen bezorgen. Wenst u bijvoorbeeld de zending per pallet op één of meerdere adressen te ontvangen? Bij online bestelling van onze producten zijn de bezorgkosten normaliter inbegrepen.
Vraagt u daarom altijd een offerte aan, deze zijn vrijblijvend. Dat houdt in dat u nergens aan 'vastzit' maar wel alles duidelijk in kaart en op papier heeft staan.
Ga terug naar boven
5. Wordt mijn order bevestigd?
Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt, controleert u dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.
6. Kan ik ook korting krijgen?
Jazeker, neemt u vooraf contact met ons op. Afhankelijk van de bestelde aantallen brengen wij graag een voorstel op maat uit.
7. Is mijn pakket wel op voorraad?
Normaliter is ons gehele aanbod op voorraad. Omdat wij in deze periode vaak zeer hoge aantallen leveren, verzoeken wij u echter vriendelijk om tijdig te bestellen.
Wij informeren u vooraf uitgebreid over de mogelijkheden en houden u persoonlijk op de hoogte.
Indien een artikel is uitverkocht, dan wordt dat op onze site vermeld. Indien een artikel sneller uitverkocht is dan de webshop is bijgewerkt, dan nemen wij contact met u op omtrent de te verwachten levertijd of bieden u eventueel een passend alternatief.
8. Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
In onze webshop worden alle prijzen inclusief btw vermeld. U ontvangt van ons uiteraard een gespecificeerde factuur.
9. Hoe zit het met garantie?
Wij geven 100% tevredenheidgarantie. Indien een los besteld artikel onverhoopt beschadigd of defect is, vervangen wij het artikel kosteloos.
10. Wat is de uiterste besteldatum?
U kunt bij ons het gehele jaar terecht. Het advies is echter om producten voor uw kerstpakketten zo vroeg mogelijk te bestellen om teleurstellingen te voorkomen. Bepaalde artikelen kunnen namelijk uitverkocht raken naarmate de tijd vordert. Tot enkele dagen voor de kerstdagen nemen wij bestellingen in ontvangst.
11. Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?
Wij werken met de meest betrouwbare transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fatale datum aangenomen worden. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt. Bestelt u echter tijdig.
12. Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?
Ja, dat is bespreekbaar. In verband met onze planning gedurende deze drukke periode ontvangen wij de betreffende kaart of brief wel graag zo spoedig mogelijk na uw bestelling. Onze eerste doelstelling is namelijk om onze verkoopprijzen zo laag mogelijk te houden. Wij houden het bestelproces daarom graag eenvoudig en overzichtelijk zodat u daar uiteindelijk als klant van profiteert.
13. Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?
De kerstpakketten worden geleverd tussen 08.00uur en 18.00uur. Wij adviseren de producten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Neem voor speciale wensen omtrent transport contact met ons op.
14. Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, normaliter zijn alle artikelen bij ons op voorraad. Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u echter tijdig te bestellen.
15. Hoe is het met de garantie op de producten geregeld?
Garantie is goed geregeld bij Vuurkorfwinkel.nl. Uiteraard willen wij in de gelegenheid gesteld worden om een klacht te beoordelen. Wilt u aanspraak maken op garantie, stuurt u dan een mail naar info@vuurkorfwinkel.nl en wij reageren binnen 2 werkdagen na beoordeling van uw melding. Indien het artikel retour wordt genomen, dan sturen wij na ontvangst van het artikel direct kosteloos een vervangend of gerepareerd artikel toe.
16. Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?
U kunt ten alle tijde bijbestellen. Neem contact met ons op en wij regelen het voor u.
17. Wat is de levertijd van de producten voor kerstpakketten?
Afhankelijk van de bestelde aantallen worden de artikelen normaliter binnen 5 werkdagen na ontvangst van de bestelling bezorgd tenzij u zelf een voorkeur heeft voor een andere datum. Neemt u in dat geval contact met ons op zodat wij in overleg met u een andere afleverdatum kunnen inplannen.
18. Zijn er voldoende cadeaus te kiezen bij elk budget?
Er zijn tal van mogelijkheden. U bepaalt bij ons zelf de samenstelling van een pakket. Onze kracht is maatwerk. Of u nu een enkele vuurkorf of een groot aantal vuurkorven bestelt, er is volop keuze bij elk budget. Wij adviseren u graag, dus neemt u gerust contact met ons op.
19. Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik doen?
Neemt u gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder!